Thursday, July 16, 2009

preknen ke???

Semalam aku pergi rumah elly just nak tggok my lovely hunny 2...
then aku tgok dia tgah makan jeruk mangga...
ape lagi aku pon terus join sekaki..
then aku tgok muke and badan dia, makin tembam plak aku tengok.
aku tanye pregnt ke, hahahah ape soalan bodoh la aku tanye kat dia..
dia cakap memandai jea.." orang just kuat makan, coz had a lil bit problem in study"
owh macm 2 ke pompuan , aku tnye. ingat peknen , then dia jawab " kalau i pregnt kite dah kawen dah"
hahaha aku gelak..
then dia merajuk just sbab aku ejek dia gemok( aku xsedar diri, aku la yang gemok)
pujuk punye pujuk sampai kering poket aku kena belanja mc D...
huh rupe nye dia nak aku belanja mc D je..

the moral of story....

KALAU GF MERAJUK JANGAN PUJUK COZ DIA NAK SESUATU ..
hahah terkena aku..


anyway aku boring xde idea nak tulis ape...

No comments:

Post a Comment